Sunday, April 8, 2012

ඔබ...මිත්‍රත්වය සමග පොඩි ෂොට් එකක්..මම..

              වැඩියෙන් හිනවෙන්නෙ අඩන්න ලන් උනාමලු...ඒ කතාවෙ කොච්චර ඇත්තක් තියෙනවද කියල හොදට දැනුන මගෙ හිතට ඊයෙ රෑ...ඒ ගැනයි මම කල්පනා කලේ අද දවසෙ උදේ පායපු ඉර හවස බැහැල යනකම්ම....
              මගේ මුනෙ සියුම් මස් පිඩු තාලයක් නොදන්නා නැටිල්ලක,ඇසි පිය කෙලවරක් නොපෙනෙන වැසිල්ලක..මම...සුපුරුදු ඇඩිල්ලක...කලින් මුන පුරා තිබුන හිනාව අහලකවත් නැහැ...හැමදාම කියනව වගේ ,නුඹ මහ පුදුම බලයක්...හිනහවෙන මගෙ සිතුවිලි රසායනයන් මොහොතකින් වෙනස්කරන්න ,මගේ ඇස් වලට වැසි වට්ටන්න නුඹට පුලුවන්..හැම කෙනෙකුටම කල නොහැකි,නුඹ පමන්ක්ම කල හැකි හාස්කමක්..නුඹ මගේ හිතේ කොටසක් නෙවේ,මුලු හිතම ..ඒනිසයි මෙච්චර හපන් කමක් ..
           කෙනෙකුගෙ කදුලු වලට,කතාවකට පුලුවන්ද තවත් කෙනෙක්ව වෙනස් කරන්න..??උත්තර දන්නා,මා විසින් නැවත නැවතත් මගෙන්ම අහනා ප්‍රෂ්නයක්...,හ්ම්ම්..පුලුවන්..හැබයි100%ක්ම නෙවෙයි..මම බලා පොරොත්තු වන අව පූර්නය..කවදාවත්ම සම්පූර්න නොවන අව පූර්නය..කෙනෙකුත පුලුවන් තමන්ගෙ ජීවිතයට සමීපතම පුද්ගලයෙක් නිසා වෙනස්වෙන්න,එහෙම සමීපතමයෙක්ව වෙනස් කරන්න..මෙතනදි මගේ බලාපොරොත්තුව ගිනි ගොඩකට ඇද දාන්න නෙවෙයි..පුන්ච් හරි ගින්නක් තියෙන නිසා,ඒකත් නිවල දාන්න..පුන්චි ගිනි කූරෙන් තමා මහ ගිනි අවිලෙන්නෙ...
             
            පොඩි ගින්න මහ ගින්නක් නොවන බව කවදාවත්ම..ඒ මගෙ හිතේ විශ්වාසය..නුඹේ මන්තරය... මේ ප්‍රශ්නෙ ඇදෙන හැම වෙලාවකම නුඹ කියනා වචන පෙල..මම දන්නව,සිහි නැතිවෙන තරමට නුඹ නොබොන බව කවදාවත්ම...,නුඹ නොබොන බව යලි කිදිනෙක -මට නොකියන බවත්..මම බලාපොරොත්තු වෙන හිස් බලාපොරොත්තුව..මිත්‍රත්වයට පොඩි ෂොට් එකක් නැතුව කොහොමද???මම තේරුම් ගත්,හිත මගේ නොතෙරුම් ගත්,තේරුම් ගත්තද අමතක වන..සදා නොවෙනස් ඇත්ත..
          
           මගේ හිතයි වැරදි..මගේ ඇසුයි වැරදි..එකමදේ අයෙ ආයෙත් අමතක කරනවට,අහන්න එපා මගෙන් තවමත් දුක්වෙනවද කියල..කාලය විසින් යට ගහන..කාලය විසින්ම ගොඩ අදින සදාකාලික මගෙ දුක..සමහර විටක,ජීවිත කාලයම මම නුඹෙන් දකින එකම වරද...

 (  ප.ලි.:ගොඩක් අයගෙන් ඇහුවම ඇයි බොන්නෙ කියල,ගොඩක් දෙනෙක් දෙන උත්තරයක් තමයි 'බොන අය අතරෙ අපි නොබිව්වොත්,ඒ අයත් එක්ක අපිට එකට ඉන්න අමාරුයි,ඒනිසා අපි බොනව කියන උත්තරේ.. එහෙම උත්තරයක් ලබුන වෙලාවට ජීවිතයට ගොඩක් සමීප කෙනෙක්ට මෙන්න මේ විදිහට හිතෙන්න පුලුවන් කියල හිතුන..)      
   

1 comment: